דילוג לתוכן

סל הקניות

סל הקניות שלך ריק

משלוחים והחזרות

משלוחים ואספקה:

הביטאט תספק את המוצרים שנרכשו באמצעות אתר האינטרנט, לכתובת שיציין הלקוח בעת הזמנתו, המצויה במפת האספקה של מוצרי החברה, על פי התנאים המפורטים להלן ותנאי השימוש המורחבים.

הביטאט מתחייבת לספק רק מוצרים אשר התמורה בגינם שולמה במלואה (לרבות בגין ההובלה) ולכתובת אשר ציין הלקוח, שנמצאת במפת האספקה. עבור הזמנות באתר האינטרנט לא תינתן אפשרות לבצע איסוף עצמי מחנות או סניף של החברה.

מחיר המוצרים הרשומים באתר אינם כוללים עלויות משלוח, ואלו יגבו בנוסף למחיר המוצר הרשום באתר. התשלום בגין המוצר ועלות השילוח יבוצע באמצעות כרטיס אשראי, ולא בשום אמצעי אחר. עבור הזמנה שסך מחיר המוצרים בה עולה על ₪399, המשלוח יהיה חינם.

מועד האספקה באזור המרכז (השטח שבין נתניה לראשון לציון), חיפה, ירושלים ובאר שבע הינו בין 5-10 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת ערבי חג וחג). מועד האספקה ליעדים אחרים הינו 10-12 ימי עסקים. מועד האספקה יתואם מול הלקוח על-ידי חברת השליחויות באמצעות הודעת טקסט או טלפונית, לפי הפרטים שמסר הלקוח בהזמנה.

הביטאט לא תהא אחראית לכל עיכוב, לאי-אספקה ו/או תשלום נוסף שייגרמו כתוצאה ממתן פרטים שגויים ו/או לא מדויקים, הכולל את תיאום מועד המסירה מול חברה השליחויות. בנוסף, לא תהא אחראית לעיכובים שנבעו בתקופות הקודמות לחגי ישראל ובמהלכם, חודשי נובמבר ודצמבר בהם חלים חגי הקניות באינטרנט ומצב חירום ביטחוני ו/או בריאותי.

ביטול עסקה והחזרת מוצרים:

ביטול ע"י הלקוח. הלקוח יהא רשאי לבטל הזמנה או רכישה של מוצר שבוצעה באתר תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר באמצעות פנייה לכתובת online@habitat.co.il. ניתן להשיב מוצר בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית, שלם, ללא פגיעה, פגם, ליקוי, חסר או נזק כלשהו , בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.

זיכוי כספי בגין ביטול כדין של עסקה ששולמה יעשה באמצעות כרטיס האשראי באמצעותו בוצע התשלום עבור המוצר.

השבת מוצר תבוצע על-ידי הלקוח למחסן החברה, בכתובת נביעות כנרת, קרית שדה התעופה (איירפורט סיטי), לוד, בימים א', ג' ד' בין השעות 10:00 - 15:00 ולאחר תיאום מוקדם בטלפון 03-5179682. לחילופין, ניתן לתאם איסוף של המוצר באמצעות חברת השליחויות, על חשבון הלקוח. 

בהתאם לדין, תהא החברה רשאית לגבות דמי ביטול עסקה בשיעור של כ-5% מסכום העסקה או ₪100, הנמוך מביניהם.

השבת מוצר פגום. לקוח הסבור כי מוצר סופק לו כשהוא שבור, לקוי פגום או חסר, יצלם באמצעות המכשיר הנייד שלו את המוצר השבור/הלקוי/הפגום מכל צידיו או את אריזת המוצר במקרה של חסר, מייד עם פתיחת המארז על-ידו.. לא תתקבל ע"י החברה טענה של לקוח בדבר מוצר שסופק עם שבר או ליקוי או פגם או שסופק באופן חסר או חלקי, אם הלקוח לא ביצע צילום שלו כמתואר לעיל. הלקוח ישלח לחברה הודעה בדבר מוצר שסופק כשהוא שבור, לקוי, פגום או חסר כאמור לעיל בצירוף הצילומים שביצע כאמור, בדוא"ל בלבד לכתובת: online@habitat.co.il, וזאת מייד לאחר אספקת המוצר/ים ויפעל בהתאם להוראות החברה.

ביטול ע"י החברה. לחברה שמורה הזכות לבטל הזמנה שביצע לקוח תוך 3 ימי עסקים מאישור ההזמנה, במקרים המפורטים בתקנון האתר ובמקרה כזה יזוכה חשבון הלקוח.