תקנון אתר
תודה שבחרת לבקר בחנות המקוונת של הביטאט בע"מ, מספר חברה 51078539 (להלן: "החברה"), בכתובת: www.habitatshop.co.il (להלן: "האתר").
תנאי שימוש, רכישה ומשלוח אלה (להלן ביחד: "התקנון" או "תקנון האתר"), יחולו על כל פעילות באתר לרבות ביקור, גלישה, הזמנה, תשלום, משלוח, ביטול הזמנה וכיוצ"ב.
כל האמור בתקנון מתייחס לשני המינים ולכל מגדר, והשימוש בלשון זכר נעשה מטעמי קיצור ונוחות בלבד, ובהתאם, כל האמור בתקנון בלשון זכר מתייחס גם לנקבה.
1. כללי
התקנון מהווה הסכם משפטי מחייב בין המשתמש באתר לבין החברה. אנא קרא את התקנון במלואו ובעיון לפני ביצוע כל פעולה באתר.
גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים המוצעים בו למכירה, מהווה הסכמה שלך לקבל ולנהוג לפי התקנון. אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
החברה רשאית לשנות את התקנון, לבטלו ו/או להחליפו בכל עת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון לבין הוראות תכנים אחרים באתר, יגברו ויחייבו הוראות התקנון.
2. שימוש באתר וכללי התנהגות של המשתמש
השימוש באתר מותר לאדם שמלאו לו 18 שנים, תושב ישראל המחזיק כרטיס אשראי בתוקף או באמצעי תשלום אחר אשר מאושר לתשלום באתר (להלן: "המשתמש" או "הלקוח").
השימוש באתר לרבות רכישת מוצרים באתר מוגבל למטרות פרטיות/אישיות בלבד. חל איסור לעשות שימוש באתר לרבות רכישת מוצרים, לצרכים מסחריים לרבות לצורך הפצת מוצרים לצד ג' ו/או לצורך קיום עסק כלשהו שעניינו מכירת המוצרים הנרכשים באמצעות האתר.
אין להעתיק, להשתמש או להציג בפומבי באופן כלשהו תכנים מתוך האתר לרבות ע"י פרסום באתרי אינטרנט אחרים, ברשתות חברתיות או פרסומים אלקטרוניים, באמצעי תקשורת או מדיה מכל סוג.
המשתמש מסכים ומתחייב למלא באופן הוגן, מדויק ומלא את הוראות ודרישות התקנון והאתר. למען הסר ספק מובהר כי מסירת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן צפוי לעונשים הקבועים בחוק. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם למשתמש כתוצאה ממסירת פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים. אם בעת ביצוע הזמנה יימסרו פירטי זיהוי שגויים לא יהיה בידי החברה להבטיח כי המוצרים יגיעו אל המשתמש. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה, עקב פרטים מוטעים שמסר, יחויב המשתמש בתשלום דמי משלוח וטיפול.
החברה רשאית, אך לא חייבת, לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה כנגד משתמש אשר יפר הוראות תקנון זה ו/או כל דין.
החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לחסום ו/או לבטל לאלתר, לתקופה מוגבלת או בלתי מוגבלת, כל גישה של משתמש ו/או כל תוכן מהאתר, וזאת ללא צורך במתן נימוק או הסבר. משתמש לא יהיה רשאי לשוב ולהירשם לאתר תחת שם משתמש אחר במידה והחברה החליטה לחסום אותו.
החברה רשאית להעביר את פרטי המשתמש, שהפר הוראות תקנון זה ו/או הוראות כל דין, לכל רשות מוסמכת ו/או לנקוט בכל צעד אחר הנדרש בנסיבות העניין, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
3. אימות זהות
החברה רשאית לדרוש אימות זהות ו/או פרטים נוספים ו/או אסמכתאות לגבי זהות המשתמש ו/או בעל כרטיס האשראי ששימש להזמנה של מוצרים באתר, וזאת הן במהלך ההזמנה והן לאחריה.
בנוסף, בעת אספקת המוצר החברה רשאית לדרוש את חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר ו/או תעודת משלוח כתנאי למסירת המוצר. מובהר כי לא חלה על הלקוח חובה למסור לחברה פרטים כאמור, וכי דרישת הפרטים נעשית לצורך השלמת עסקת הרכישה של מוצרים באתר ע"י הלקוח ותקשור עימו בכל הנוגע אליה.
4. רכישת מוצרים באתר-כללי
המוצרים המוצעים למכירה באתר (להלן: "המוצר" או "המוצרים", לפי העניין), הינם מתוצרת של יצרנים/חברות המשווקים על ידי החברה.
במקרה של מוצר שמוצג באתר שחסר במלאי או שבמועד ביצוע ההזמנה הוא לא ניתן לרכישה מסיבה אחרת, לא תתאפשר הזמנתו בפועל ולמשתמש לא תהיה כל טענה בעניין זה.
החברה רשאית לשנות ו/או לעדכן את מפרט המוצרים ואת המחיר של המוצרים מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
מובהר כי ביחס לכל הזמנה - מפרט המוצר, המחיר והתנאים לצורך אותה עסקה הינם אלה המפורטים באישור ההזמנה כמפורט בסעיף 5.7 והם בלבד.
5. תהליך ההזמנה
המשתמש רשאי לבחור מוצר/ים שהוא מעוניין לרכוש ולאוספו/לאוספם ל"סל המוצרים". (להלן: "הזמנה" ו"מוצר מוזמן", לפי העניין).
מחיר המוצר הרשום באתר אינו כולל עלויות משלוח למען הלקוח (כהגדרתו להלן).
החברה אינה מתחייבת שהמחיר של מוצר באתר יהיה בהכרח המחיר הזול ביותר לאותו מוצר. זאת, לרבות ביחס למכירות מיוחדות שהן מכירות סוף עונה, מכירת חיסול מלא או חלקי, מכירה לרגל אירוע כלשהו, מכירה שבה מוצעת לצרכן הטבה מיוחדת, או כל מכירה אחרת שבה מוצעים מוצרים, כולם או חלקם, במחירים מוזלים לתקופה מסוימת.
המוצרים המוזמנים יסופקו ללקוח למען שנמסר על-ידו לחברה (להלן: "מען הלקוח"), בתנאי שהוא מצוי במפת האספקה של מוצרי החברה כפי שתהיה בתוקף מעת לעת. בשום מקרה לא ניתן לאסוף מוצר מוזמן מחנות, סניף או אתר של החברה.
התשלום בגין מוצר מוזמן יבוצע באמצעות כרטיס אשראי בעת ביצוע ההזמנה באתר. לא ניתן לשלם בכל אמצעי תשלום אחר כדוגמת מזומן, זיכוי, תווי קניה ועוד, למעט תו קניה/שובר ("גיפט קארד") שהונפק ע"י החברה ובהתאם לתנאי השימוש בו שיפורסמו באתר. זיכוי כספי בגין ביטול כדין של עסקה ששולמה יעשה באמצעות כרטיס האשראי באמצעותו בוצע התשלום עבור המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.
הקלדת/מילוי כל הפרטים הנדרשים בטופס ההזמנה, מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
לאחר ביצוע הזמנה באתר ובכפוף לכך שהלקוח מילא את כל הפרטים הנדרשים וביצע את התשלום, יישלח לו אישור הזמנה בדואר אלקטרוני. (להלן: "אישור הזמנה").
לחברה שמורה הזכות לבטל את ההזמנה תוך 3 ימי עסקים מאישור ההזמנה, בכל אחד מהמקרים הבאים:
- המוצר אינו מצוי במלאי;
- העסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי;
- טעות או שגגה בהצגת המוצר או המחיר;
- נסיבות אחרות ההופכות את ביצוע ההזמנה לבלתי אפשרי.
ביטלה החברה את ההזמנה יוחזר התשלום שביצע הלקוח באתר ללקוח באמצעות כרטיס האשראי בו עשה הלקוח שימוש.
6. תנאי אספקה ומדיניות משלוחים
החברה משתמשת לצורך אספקת המוצרים המוזמנים ללקוחות, בשירותיה של חברת שליחויות (להלן: "חברת השליחויות").
מועד אספקה באזור המרכז, חיפה, ירושלים ובאר שבע – 5 - 10 ימי עסקים. אזור המרכז משמעו: השטח שבין נתניה לראשון לציון. יום עסקים משמעו הימים א'-ה', לא כולל יום שישי, יום שבת, ערבי חג וימי חג.
מועד אספקה ליעדים אחרים – 10 - 12 ימי עסקים.
בתקופות שקודמות לחגי ישראל ובמהלכם (חול המועד) ובחודשים נובמבר ודצמבר בהם חלים חגי הקניות באינטרנט, וכן בתקופות של מצב חירום בטחוני או בריאותי, צפויים עיכובים באספקה מעבר למועדי האספקה הנ"ל וללקוח לא תהיה כל טענה, דרישה או תביעה כלפי החברה במקרה כזה.
מועד האספקה למען הלקוח יתואם ע"י חברת השליחויות עם הלקוח טלפונית או באמצעות הודעת טקסט, לפי הפרטים שמסר בהזמנה. אישר הלקוח לחברת השליחויות (לרבות השליח שמבצע את השליחות בפועל) למסור/להשאיר את המארז הכולל את המוצר/ים המוזמן/ים (להלן: "המארז") במקום פלוני כגון מחוץ לדלת הבית/הדירה, בלובי הבניין, בבית/דירה סמוכים וכיוצ"ב (להלן: "נקודת אספקה חליפית"), יושאר המארז בנקודת האספקה החליפית וללקוח לא תהיה כל טענה, דרישה או תביעה שעילתה בכך שהמוצר/ים המוזמן/ים או חלק מהם יינזקו או לא יימצאו בנקודת האספקה החליפית עד להגעתו של הלקוח.
תואם עם הלקוח מועד אספקה והוא לא נמצא במען הלקוח באותו מועד וגם לא מסר נקודת אספקה חליפית - לא יימסר המארז, הוא יוחזר לחברה ועל הלקוח תחול החובה לתאם מועד אספקה חדש עם חברת השליחויות. חל האמור יחוייב הלקוח לשאת בעלות המשלוח גב אל גב מול החיוב שחברת השליחויות תחייב בו את החברה בהתאם למחירון הנוהג אצלה אותה עת.
עבור הזמנה של מוצר/ים במחיר כולל של יותר מ-399 ₪ או סכום אחר כפי שייקבע מעת לעת ע"י החברה ויוצג באתר, המשלוח למען הלקוח יהיה חינם דהיינו הלקוח לא יחוייב עבורו , למעט בנסיבות המפורטות בסעיף 6.6.
עבור הזמנה של מוצר/ים במחיר כולל של עד 399 ₪ או סכום אחר כפי שייקבע מעת לעת ע"י החברה ויוצג באתר, יחוייב הלקוח בעלות המשלוח המוצגת באתר אשר תתווסף לחשבון הלקוח עבור רכישת המוצר/ים בעת ביצוע התשלום.
לקוח הסבור כי מוצר סופק לו כשהוא שבור, לקוי או פגום, יצלם באמצעות המכשיר הנייד שלו את המוצר השבור/הלקוי/הפגום מכל צידיו מייד עם פתיחת המארז על-ידו. לקוח הסבור כי מוצר סופק לו באופן שבמארז חסר פריט כלשהו שהוזמן, יצלם באמצעות המכשיר הנייד שלו את המארז מייד עם פתיחתו. לא תתקבל ע"י החברה טענה של לקוח בדבר מוצר שסופק עם שבר או ליקוי או פגם או שסופק באופן חסר או חלקי, אם הלקוח לא ביצע צילום שלו כמתואר לעיל. הלקוח ישלח לחברה הודעה בדבר מוצר שסופק כשהוא שבור, לקוי, פגום או חסר כאמור לעיל בצירוף הצילומים שביצע כאמור, בדוא"ל בלבד לכתובת: online@habitat.co.il, וזאת מייד לאחר אספקת המוצר/ים ויפעל בהתאם להוראות החברה.
7. מבצעים והנחות
החברה רשאית להנהיג מפעם לפעם לתקופה פלונית מבצעי הנחות או הטבות שתנאיהם יפורסמו באתר (להלן: "מבצע"), עליהם יחולו גם הכללים המפורטים בסעיף זה להלן.
מבצע יהיה בתוקף ויחול אך ורק על מוצרים שנרכשו בתקופה שבה הוא חל.
מבצע יהיה בתוקף עד למועד האחרון לתחולתו כפי שפורסם באתר או עד לגמר המלאי, לפי המוקדם מביניהם. על אף האמור, החברה תהיה רשאית לסיים מבצע בכל עת וללא הודעה מקדימה לפי שיקול דעתה, לרבות לפני תום התקופה שנקבעה לתחולתו.
הנהיגה החברה יותר ממבצע אחד באותה תקופה, יחול על רכישה שביצע לקוח המבצע המיטיב יותר, ולא יחולו עליה שני המבצעים באופן מצטבר ("כפל מבצעים").
8. ביטול עסקה ע"י הלקוח
מדיניות הביטול המפורטת להלן תהא כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.
הלקוח יהא רשאי לבטל הזמנה או רכישה של מוצר שבוצעה באתר (לעיל ולהלן: "העסקה") תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית, שלם, ללא פגיעה, פגם, ליקוי, חסר או נזק כלשהו ולא נעשה בו שימוש.
8.2.1. ביטול עסקה כאמור יוכל להיעשות רק באמצעות הודעת דוא"ל לכתובת: online@habitat.co.il.
8.2.2. ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח ללקוח, יהיה כפוף להשבת המוצר לחברה. השבת המוצר תתבצע באחת משתי הדרכים שלהלן: (1) השבה פיזית ע"י הלקוח למחסן החברה בכתובת נביעות כנרת, קרית שדה התעופה (איירפורט סיטי), לוד, בימים א', ג' ד' בין השעות 10:00 - 15:00 ולאחר תיאום מוקדם בטלפון 03-5179682 או לכתובת אחרת שתופיע באתר; או (2) באמצעות חברת השליחויות תוך חיוב הלקוח בעלות המשלוח בהתאם לאמור בסעיף 6.6 לעיל.
8.2.3. החברה תהא רשאית בהתאם לדין לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם, ובנוסף תהיה החברה רשאית לחייב את הלקוח בדמי המשלוח של המוצר/ים אם הלקוח בחר להשתמש בשירותיה כאמור בסעיף 8.2.2 (2) לעיל. תשלומים כאמור יבוצעו באמצעות חיוב כרטיס האשראי של הלקוח, ובעצם מסירת פרטי כרטיס האשראי ע"י הלקוח עבור ביצוע רכישת מוצר באתר נותן הלקוח את הסכמתו לחיוב הכרטיס כאמור לעיל.
9. הגבלת אחריות וסעדים בגין המוצרים שנרכשו
אחריותה היחידה של הביטאט הינה לספק את המוצרים שהוזמנו ממנה על ידי הלקוח, בהתאם להזמנה ובהתאם לתקנון זה.
במוצרים המשלבים עץ טבעי, אבן טבעית, בדים, עורות ייתכנו הבדלים קלים בין גוון הצבע של המוצר המופיע בדף המוצר לבין הגוון במציאות, וללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה בקשר לכך.
מבלי לגרוע מן האמור, החברה לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם ו/או תחזוקתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו, אלא אם נאמר אחרת במפרט המוצר באתר.
ככל שעל אף האמור לעיל הביטאט אחראית על פי דין כלפי הלקוח, תהא חבותה הכוללת מוגבלת למפורט כדלקמן:
- דמי-נזק בגין פגיעה גופנית;
- נזקים ישירים לרכוש מוחשי עד לתקרה של שווי המוצרים שנרכשו שגרמו לנזק הנטען.
על אף האמור בסעיף 9.4 לעיל, בשום מקרה לא יהיו החברה ו/או מי מטעמה חייבים או אחראים כלפי הלקוח לנזקים עקיפים או תוצאתיים (לרבות עלויות זמן השבתה, אבדן הכנסה, אבדן רווחים, עוגמת נפש וכיו"ב).
10. ניהול האתר, תכנים ופרסום ואחריות החברה ביחס אליהם
החברה תעשה מאמצים סבירים על מנת שהאתר יפעל בצורה תקינה, ללא תקלות טכניות וללא הפרעות. החברה לא תישא באחריות לתקלות ו/או הפרעות ו/או שיבושים בפעילות האתר הן כתוצאה מתקלות באתר ו/או ברשת האינטרנט ו/או בקווי התקשורת ולכל נזק, מכל סוג, ישיר ו/או עקיף שנגרם למשתמש כתוצאה מכך.
בנוסף, החברה לא תהיה אחראית ולא תישא בכל חבות בגין כל שיבוש, טעות או השמטה בתוכן המצוי באתר ו/או בשירותים השונים בו, ולא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישיר או עקיף, הנגרם עקב הגישה לאתר והשימוש בהם או עקב מניעה כלשהי מהגישה או השימוש באתר.
החברה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית שתיעשה על ידי משתמש באתר או על ידי כל צד ג' אחר.
בכל מקרה שבו מחמת כוח עליון ו/או כל אירוע שאינו בשליטתה של החברה לא יתאפשרו ניהול ו/או הפעלה של האתר כסדרם, באופן מלא או חלקי, תהיה החברה רשאית להשעות או לבטל, לפי שיקול דעתה, את ביצוע כל העסקאות/ההזמנות של מוצרים שבוצעו באמצעות האתר, מבלי שתחול עליה עקב כך חבות או אחריות כלשהי כלפי הלקוחות.
החברה רשאית לפרסם באתר ו/או בכל אמצעי אחר תכנים שונים לרבות פרסומות, מפרטים ותכנים אחרים הקשורים במוצרים ובתכונותיהם ושימושיהם. תכנים אלו הינם לצרכי פרסום בלבד. מודגש, כי רק מפרט ספציפי רשמי של החברה, ככל שזה מתפרסם בצמוד למוצר כלשהו באתר (להלן: "מפרט המוצר"), הוא זה שיחייב את החברה, ולא שום תוכן אחר המופיע באתר.
תמונות המופיעות באתר הינן לצרכי המחשה בלבד ואינן מחייבות את החברה וייתכן שיהיו הבדלים שונים בין המוצר שיתקבל בפועל לבין המוצר כפי שהופיע בתמונה באתר, לרבות בגוון ומאפיינים נוספים, במיוחד במוצרים המשלבים עץ טבעי, אבן טבעית, בדים ועורות.
11. פרטיות
השימוש באתר כפוף למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה. ניתן למצוא את מדיניות הפרטיות בלינק הבא–מדיניות פרטיות.
12. קבלת דברי פרסומת
ככל שהלקוח "יסמן" אפשרות לקבל חומרים פרסומיים, הלקוח מסכים לקבל דברי פרסומת ו/או מידע מהחברה והוא מאשר לחברה לשלוח אליו בכל אמצעי תקשורת, על פי שיקול דעתה של החברה, הודעות מכל סוג בקשר לפעילותו ו/או לפעילות האתר.
13. קניין רוחני
כל זכויות הקניין הרוחני באתר, בתכניו ובשירותים המוצעים בו, לרבות המוצרים המוצגים למכירה ותמונותיהם, שמות, לוגו וסימנים מסחריים, הינם רכושם הבלעדי של החברה ו/או של צדדים שלישיים, אשר העניקו לחברה הרשאה להשתמש בהם במסגרת האתר כאמור (להלן: "הקניין הרוחני").
הלקוח מתחייב שלא לעשות, במישרין ו/או בעקיפין, בעצמו ו/או באמצעות צד שלישי, כל שימוש בקניין הרוחני, לרבות להעתיק, להפיץ, להציג, לשכפל, לשווק, למכור, להשכיר, לערוך, למסור לצד שלישי, לשנות עיצוב ו/או ממשק גרפי של האתר או לעשות כל שימוש מסחרי כלשהו בקניין הרוחני ו/או בכל חלק הימנו, בכל דרך או אמצעי, מבלי לקבל הסכמתה מראש ובכתב של החברה.
בעת השימוש באתר, יש להימנע מכל פעולה שיש בה כדי לגרום להפרת זכויות קניין רוחני או כל זכות אחרת של החברה ו/או של צדדים שלישיים.
14. הפרות וסעדים
אין בהוראות תקנון זה בכדי למצות ו/או לגרוע מזכות החברה לקבלת סעדים על פי כל דין.
מוסכם כי רישומי האתר ומערכות החברה מהווים רשומה מוסדית כהגדרתה בפקודת הראיות [נוסח חדש], תשל"א-1971, ויהוו ראיה לכאורה לנכונות האמור בהם.
החברה תהיה רשאית, אך לא מחויבת, לאכוף את הוראות תקנון זה ולפעול בכל מקרה בו עלה חשש סביר להפרתם מצד לקוח או צד שלישי כלשהו.
15. הודעה והסרה
החברה תפעל על פי נוהל "הודעה והסרה" ותסיר (לפי שיקול דעתה) תוכן פוגעני ו/או המפר זכויות של צדדים שלישיים או פסול מסיבה אחרת והכל תוך זמן סביר ממועד קבלת הודעה על כך.
לצורך כך יש לפנות בדואר אלקטרוני לכתובת: online@habitat.co.il.
16. הדין החל ושיפוט
פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה ו/או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו אך ורק בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו אך ורק בבית המשפט המוסמך במחוז תל-אביב או במחוז המרכז, שלהם תהיה הסמכות הבלעדית בנושא.
17. שירות לקוחות
בכל שאלה לגבי המוצרים המוצגים באתר ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני online@habitat.co.il.
```